Lider du voldsomt af migræne, og vil du gerne finde ud af, om dine anfald hænger sammen med den mad, du spiser? Og aner du ikke, hvordan du skal gribe det an?

Bogen Migrænekuren giver dig:

  • En køreplan til at finde ud af, om du får migræne af de største fødevaretriggere
  • En helt ny kur, Migrænekuren, hvor du kan arbejde konkret på at slippe af med migrænen eller få færre og måske mildere anfald
  • Ny viden, som skærper din opmærksomhed overfor fødevaretriggere

Det er nemlig vigtigt, at du tænker dig om – allerede inden du står med indkøbskurven.

Vi siger ikke, at kuren virker på alle. Men vi ved, at den har hjulpet flere hårdt ramte migrænikere. F.eks. er den ene af bogens forfattere gået fra 30 månedlige anfald til 0.

Få hjælp til selv at teste

Ikke to migrænikere er ens. Derfor er det nødvendigt, at du finder din personlige basiskost, hvor du bliver bevidst om, hvad du kan spise og ikke mindst, hvad du skal undgå.

Med Migrænekuren får du hjælp til selv at teste, om de madvarer, du spiser, trigger din migræne.

I bogen får du udførlige fødevarelister, tydeligt opdelt, så du kan se, hvilke madvarer, du kan spise, og hvilke du skal undgå, når du tester.

Du får også ideer til det, du kan spise til morgenmad, frokost og aften, når du følger Migrænekuren. Bogen indeholder hverdagsopskrifter – lavet på de fødevarer, som ikke indeholder de kendte migrænetriggere.

Nemt at gå til.